sreda, 1. avgust 2007

Barva nedeljskega popoldneva

Tako lepo mi je, kot mi je bilo takrat, otroku: v nedeljskem popoldnevu sem legel pod jablano, polno drobnih, z rdečico oblitih sadežev. Skozi zelene liste, ob robovih zaradi julijske pripeke rahlo rjaveče, je sonce vlivalo zlato svetlobo. Tako ležeč na mehki preprogi detelje, sem s polodprtimi očmi želel s pogledom seči vse do oblakov, skozi katere je bilo videti kdaj, a redkokdaj, beli, dimnati rep letala, brnečega v zlate daljave.
Želel bi pogledati samemu soncu v obličje, pa sem vedel, da nihče ne vzdrži njegovega plamtečega pogleda. Zato sem ležal z zaprtimi očmi in si skozi tanke opne vek, kakor skozi svilen zastor, upal pogledati zlati krogli v obraz. Še skozi zeleno listje, skozi veke, je moje oči rezala toplota in močan sončni sij je v njih risal nikdar prej videne podobe, ki so stopale druga v drugo, se druga v drugi topile, stapljale in spet ločevale. Začaran sem sledil gibanju in migotanju podob in barv. Barv! Največ je bilo oranžne: čudovite, tople, srečne. K njej se je kdaj stisnil žarek rdeče in kadar so me od toplote zapekle oči, nežen curek modre.
Kdo ve, kdaj so se podobe sončnega neba sklenile s podobami mojih sanj, da sem se lahko v mirnem, popoldanskem spanju sprehajal po mostu, ki veže svet budnega s svetom spanja.
Toliko let je že od takrat in nikdar nikjer nisem več našel tiste oboževane oranžne luči, nikdar več tistih nezemeljskih podob - vse dokler nisem nekega dopoldneva stopil v skrivnost Antilopjega kanona.






































5 komentarjev:

Gregor Krašnja pravi ...

Fine fotke, sem pa zadnjič enkrat gledal dokumentarno oddajo o telem kanjonu.
Kanjon je baje zelo nevaren ob velikem nalivu in so pred leti neki toristi utonili v njem, zato je sedaj ob slabem vremenu zaprt.

Yurko pravi ...

Tako je Kreg.Še posebno Lower Antilope kanjon je na določenih mestih zelo ozek.
Drugače pa je narava s kanjonom naredila eno svojih največjih čudes.
Hvala ti.

RokoR pravi ...

Kadar gledam tvoje serije se vedno zamislim... kaj vse je na svetu za videt, jaz pa še vedno ždim na enem mestu. Definitivno pravljična serija s povprečno oceno 10.

Anonimni pravi ...

Narava je še vedno najboljši umetnik. Yurko, hvala ker nam prineseš v naše domove nekaj teh biserov, tako sijajno ujetih, da začutiš mehke obline in čarobne barve.

Anonimni pravi ...

super fotke, bravo!