ponedeljek, 10. september 2007

''Na kaj te to spominja?''

V trupu velike jeklene ptice je mirno in varno in večino potnikov je lahno slišno brnenje motorja zazibalo v polsen. Presrečen, ker sedim ob oknu, raje zrem v gosto belo kopreno, za katero smo otroci včasih verjeli, gledajoč v nebo, da to pač niso oblaki, temveč gore omamno sladke stepene smetane. Ko smetana poide, lahko daleč daleč spodaj zrem v koničaste vrhove tisočakov, potopljenih v sneg.
In ko tako zelo hitro drsamo po zračni drsalnici dalje in še naprej, se lahko igram igrico 'Na kaj te to spominja?', kajti pogled se čudi planjavam, poljem, travnikom pod seboj - tako ostro ločenih, kakor da je velikan s svojim velikanskim ravnilom in s svojimi velikanskimi barvnimi svinčniki občrtal sleherno ped zemlje.
In dalje se glasno začudim reki, v katero priteka toliko rečic, da si rečem: ''Na kaj te to spominja?'' in si odgovorim: ''Tole je pa kot v atlasu človeškega telesa - tole je močna glavna žila in k njej priraščene drobne kapilare.''
In vse te barve! Ne znam si jih razložiti in tudi, če bi si jih znal, si jih ne bi hotel. Zato raje pustim otroku v sebi, da sanjari: ''Tam spodaj je ogromna velikanova paleta in kadar je velikan dobre volje, izruje visok hrast in prime za deblo, kot bi v roki držal čopič in njegovo krošnjo pomaka v barve in jih dobrovoljno meša in barva in barva. Ko v reki čopič umije, le-ta dalje teče skoraj rjasto rdeča.
Stevardesa me prijazno glasno pozdravi, videti je, da že kar nekaj trenutkov stoji tamkaj. V dlan mi položi kozarec pomarančnega soka. ''Na kaj te to spominja?'' ''Spominja me na sončne oranže, zrasle na brezkrajnih plantažah Kalifornije, ki mi bodo dale odžejati.
(Annika)




































11 komentarjev:

Gregor Krašnja pravi ...

Dobre fotke !! Na kaj me spominja pa ne povem :)) hehe

Luka Podgoršek pravi ...

Fantastično. Najbolj zanimive so mi predvsem tiste v katerih so kvadratkih od njiv, mislim tiste mi največ čudnih asociacij povzročijo :) Splošno pa so fotke res fantastične :)
(p.s.: v moj blog sem dodal link do tvojega, upam da ne zameriš :))

Jure pravi ...

kok svetovne fotke! super!

Anonimni pravi ...

Trenutno ne premorem toliko domišlije da bi se šel to igrico, ampak so fotke res hude. Že na slo-foto me je bila všeč. Imel si pa verjetno tudi kar srečo z vidljivostjo a?

nejec pravi ...

ma ne moreš da verjameš. :) :gulp:

Anonimni pravi ...

Krasne slike, ni samo sreča sedeti pri oknu letala. Potrebno je imeti VELIKO potrpljenja, znanja in oko, ki ga ima Jure. Za vsem tem pa še nekoga, ki fotografijam da ime. Jure in Annika, nenadkriljiva! Temu pravim umetnost v sliki in besedi. Hvala!

RokoR pravi ...

jaz sem poiskušal srečo na poti v barcelono in videl, da niti ena ni ostra:( v tvojem letalu ni bilo nič motno okno?

Dragan Zlatanovic pravi ...

pri 26tih ne verjameš že nekaj let v pravljice.. potem pa pogledaš tako serijo.. sanjske fotografije!
vse moje spoštovanje Yurko!!

Jus Medic pravi ...

fantastične fotke.... wau... brez besed sm :) takoj te dodam na listo Must SEE :P

lp

helena/knoflca pravi ...

prelepe, izjemne fotografije....

Anonimni pravi ...

your pictures are superb,the most I like are rivers..