nedelja, 23. september 2007

Sila želje


Gledam jih, kot čudovite bele mačke, živeče v savanah so. Kot pume, gepardi, levi, leopardi se zde: nenadoma je njih hod popolnoma ustavljen, nemirne mišice ne plapolajo več kot razigrane strune – nenadoma so do konca razpete v napetem čakanju in pričakovanju; oči priprte v dve drobni, temni reži, dih globok, da dviga prsni koš in zamaje grlo. V pomežiku sekunde se svet ustavi, glasovi s tribun so za njih neslišni; očem ni mar ne za levo ne za desno stran. Samo neka neopredeljiva točka tam spredaj ima tisto magično hipnotično moč, ki posesa ves njihov dih in vso njihovo bit.
Gledam, strmim, in te točke ne ozrem, ne vidim.
Ko se človek-mačka požene gor in višje, ko hoče nogo okopati v rosi oblaka, skozi zrak, kot ostra puščica švisne njegov zmagoslavni grelni krik, in tedaj vem, da je tista točka, ki je očem nevidna, točka sile želje.


(Annika)





































8 komentarjev:

Gregor Krašnja pravi ...

Zadnja mi je fantastična, prečka stoji na oblaku, na prečki pa atlet. Res je dobra, no nič ne pravim, da so ostale slabše, tudi te so zanimive. :))

lp

Unknown pravi ...

Celotna serija je bombastična, nimam ničesar drugega za pripomnit. lp

Blaž pravi ...

Živ!
Tud jst treniram skok s palco in mi je tole fantastično!! Res noro, mi je prou škoda da me ni blo v Celju takrat. Moram rečt da mi je tvoj stil na splošno res všeč, tko da samo nadaljuj z delom in nas še naprej razveseljuj s takimi fotkami!!
LP

Denis Zupan pravi ...

Zakon serija!

Anonimni pravi ...

:)
Spomne me na Leni Riefenstahl.

Dan pravi ...

Uff super!
Drugečan pogled na skoke, bravo!

Unknown pravi ...

Super serija, najprej estetika potem pa lomljenje po zraku :))

Anonimni pravi ...

If I see them fastly I can have the total movement.. superb